جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا ستایش کیا(زرشید)
آخرین اشعار ناب زهرا ستایش کیا(زرشید)
|
من
ضعیفه ;
فقط در باور تو !
.
.
وقتی فرزندانِ احساسم
با دندانِ گرگ هایِ بی عاطفه ات؛
در پشتِ حصاری از فشار و جبر،
دریده شدند؛
نمی دانستی!
مویه های نحیف این زن
روزی
موریانه ای خواهد شد
برای فروپاشیِ
پایه های محکم ;
اما چوبی ات !
"تقدیم به همه ی مادران داغدارِ این دیار"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.