يکشنبه ۲۷ آبان
ترانه :بی تو دارم میمیرم شعری از اسامه یعقوبی
از دفتر ترانه های خستگی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۴۶ شماره ثبت ۱۷۱۷۶
بازدید : ۱۰۶۷ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب اسامه یعقوبی
|
دوباره باز شب اومدٌ چشمای من پرازغمه
چشمای خیس عاشقی که هرشبش جهنمه
خیره به قاب عکس تو نگات برام چه مبهمه
نگاهی که بخاطرش پا گذاشتم روی همه
گناه من چی بود عزیز به جز وفا به عشق تو
به جز یه قلب ساده که افتاده زیر پای تو
پر میکشه خیال من هرشب میاد سراغ تو
میره توی خاطره هاش کنار خنده های تو
کنار خنده های تو
اوج:
بی تو دارم میمیرم
وقتی نیستی اسیرم
تو کجا، من کجا هردواز هم جدا
دارم آتیش میگیرم (2)
.................................
اشک داغ روی گونه های من شاهد تموم زجرای منه
اما اون نگاه توی قاب تو هنوزم مرحم زخمای منه
تو مثل نفس شدی برای من رفتی و بریده شد صدای من
حالا تو سکوت مرداب دلم باهمه وجود دارم داد میزنم
اوج:
بی تو دارم میمیرم
وقتی نیستی اسیرم
تو کجا، من کجا هردواز هم جدا
دارم آتیش میگیرم (6)
.................................
اسامه (بهمن ماه 1391)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.