يکشنبه ۲۷ آبان
غم پنهون تو چشمات شعری از اسامه یعقوبی
از دفتر ترانه های خستگی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۵۹ شماره ثبت ۶۰۵۸۷
بازدید : ۵۲۸ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب اسامه یعقوبی
|
غم پنهون تو چشمات یه دنیا حرف ناگفته ست
غم عالم تو آوای صدای تلخ تو خفته ست
ترانه های درد من پیش چشمات کم آورده
انگار روح غریب تو هزار سال پیش از این مرده
نقاب خنده هات شاید بخواد بگه تو آرومی
ولی اون بغض تو چشمات میگه داغون داغونی
نمیدونم تو کی هستی؟ نمیدونم کجا بودی
فقط میدونم مثل من به غصه مبتلا بودی
سکوت غرق راز تو پر از فریادٌ فریاد ِ
غرور خسته و زخمی ات شبیه مرگ فرهاد ِ
بزن هی ساز بخون آواز تو این طاعون تنهایی
بزن هی مِی بشو آزاد اسیر دست غمهایی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه بسیار زیبا و دلنشین