جمعه ۲۵ آبان
مرداد گرم خاطره ات تیر میشود شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۱۹ شماره ثبت ۱۷۱۶۴
بازدید : ۷۱۴ | نظرات : ۷۸
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
گاهی چقدر فرصتمان دیر میشود
وقتی که عشق مظهر تبخیر میشود
گاهی که دست عاطفه ها سرد میشوند
از هر چه هست ونیست دلم سیر میشود
گاهی میان وسعت دنیای پر زدن
این دل اسیر حلقه ی زنجیر میشود
گاهی چقدر عاطفه ها ناز میکند
مرداد گرم خاطره ات تیر میشود
وقتی که آن غزال غزل پوش شوخ چشم
با ادعای شاعری ش شیر می شود
گاهی تمام اوج دماوند سینه ات
تسخیر یک روایت تکبیر میشود
شبها بیاد رفته ی آن عشق خانه سوز
این دل اسیر ناله ی شبگیر میشود
من خیس این بداهه ز چشمش ربوده ام
گاهی چقدر فرصتمان دیر میشود
======
چون عود نبود چوب بید اوردم
روی سیه و موی سپید اوردم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.