جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
از هراس بغضی شوم
که چنگ انداخته به گلویم
قلمم عقیم و
رگ اندیشه ام
در حجلۀ سکوت
از تعارض واعظان کور اندیش
به خودکشی می اندیشد
زیبا آصفی(آمــین)12/مرداد/92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.