جمعه ۲ آذر
چه زیباست آمدنت شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۱۹ شماره ثبت ۱۷۱۳۶
بازدید : ۱۲۷۲ | نظرات : ۲۲۳
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
رقص پیچک
و
اسپند دختران گیس به گل
و
آسمانی که سکوت اختیار کرده
تا
آیه ی الغوثشان زیبا شنیده شود
باران
با تیک تاک عقربه های ساعت جیبی پدر بزرگ
به شیشه کوبیده می شود
ذوق نسیم در ابتدای همین هفته
بوسه ام می داد
که مست آمدنت بود.
دخترانی
که زیبا الغوث می خوانند
تا
چشم حسودان برای چشم زخمت
با آهنگ ترک ترکِ اسپند
بترکد
وه چه زیباست آمدنت!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.