جمعه ۲ آذر
تردید شعری از داریوش خطیر
از دفتر مستی رنگین کمان نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۱۷ شماره ثبت ۱۷۱۱۹
بازدید : ۷۹۷ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
1
تنها زلال چشم تو
و شفافیت زبان برادرت
برایم می ماند
اگر
آیه های ازلی
پر از خشونت بگذازند
و واهمه های پر از تردید
2
تکرار خنده های رنگین کمان
بر نقش های کهن
رقص رنگین کمان
بر گچ بری های اسطوره ای
مرا در آغوش مهتاب گم می کنند
و اسیر
بوسه های مریم
3
گم می شوم
میان
رد های شهاب
و دیوانگی های شب
همراه گریه های بی اشک مادر
وقتی تاب نمی آورم
دلتنگی های آویشن را
4
لالایی های ماه تمام می شود
با گریه های مهتاب
وقتی
اشک رنگین کمان رنگ نمی شوند
5
زخم هایم درمان نمی شوند
تا عقوبت را تاب بیاورم
و فراموش نکنم
بوسیدن رویاها
مستوجب انکار آینه
نمی شود
6
تاب آوردیم
ابرهای سیاه را
و دال های بی دلیل را
وقتی بهار
آب می شود
در بستر زمین سوخته
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.