جمعه ۲ آذر
خواهم غزل بنوازم بنام عشق شعری از علی صمدی
از دفتر هیچکس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۱۳ شماره ثبت ۱۷۱۰۰
بازدید : ۶۱۰ | نظرات : ۲۶
|
|
خواهم غزل بنوازم به نام عشق
با ساز خسته ز هر روز و شام عشق
مستی کنم سرِ پیری به عشق یار
باید که باد فشانم به جام عشق
بسیار گرد دو چشمش کنم طواف
احرام بندم و گویم مرام عشق
دلخوش شوم به زمانی که در زمین
صیاد گیرد و بندد به دام عشق
یا چون کبوتر آزاد آسمان
پر میکشم که نشینم به بام عشق
باید کمی سرِ گلدسته های ماه
رنگی زنم که شوم مست فام عشق
آهسته دل بدهم با گذشت سال
در چار سال پر از ازدحام عشق
وقتی خدا پُرِ از عطر دلبریست
تنها به او بسپارم لگام عشق
کوشم بخاطر اندیشه های پاک
خواهم غزل بنوازم به نام عشق
علی صمدی تابستان 92
لطفن نقد فرموده و راهنمایی کنید
سپاسگزارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.