پنجشنبه ۱ آذر
حال ِ ساده ام شعری از فرهین رام
از دفتر لحظات دلتنگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۰ شماره ثبت ۱۷۰۹۴
بازدید : ۱۰۵۰ | نظرات : ۱۷۳
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
خوش رقصی می کند ...
ساز ِ ناکوک ِ دلم
در ماضی بعید ِ خاطراتی تلخ
حال ِ ساده ام ؛
عصیان ِ خونین ِ زخمهایی ست
که قدم می زند ...
خرامان خرامان
در استخوان های ِ خسته ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.