يکشنبه ۲۷ آبان
زایمان شعری از بنیامین پور حسن
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۲۳ شماره ثبت ۱۷۰۳۴
بازدید : ۸۰۱ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر بنیامین پور حسن
آخرین اشعار ناب بنیامین پور حسن
|
امشب ببین با قاب عکست در بغل خوابیده ام
پیراهنی که دوستش می داشتی پوشیده ام
چشم انتظارم تا تمام این غزل کامل شود
تا اینکه موزون تر شوی صغرا و کبرا چیده ام
تو خاستگاهت در میان "وزن های دوری " است
-این مساله را در خلال این غزل فهمیده ام-
هر صبح تو از خیسی تختت تعجب می کنی
چون که نمی دانی چه شب ها تا سحر باریده ام
رفتم که راحت تر به عشق تازه ات عادت کنی
-این هم به روی آن همه کشکی که من سابیده ام-
اکراه داری اسم من را بر لبت جاری کنی
انگار در عمق گلویت چون تفی ماسیده ام
بیهوده حاشا می کنی...((من خود به چشم خویشتن))
"in a relationship" را در فیسبوکت دیده ام
.........
تو "تای تانیث" م شدی...از اشک آبستن شدم
طی فرآیندی عجیب این شعر را زاییده ام.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.