جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا برادران (زری کوچولو)
آخرین اشعار ناب زهرا برادران (زری کوچولو)
|
امشب باز دلم هوایی شده و من شوق پرواز دارم
اما چه کنم که درین سفر خیالی بی همسفـــــــرم
سفر بی همسفر معنا ندارد....... می شود؟؟؟؟؟
من ناگریزم ؛ باید برای آرامشم راهی شــــــوم
پاهایم چه می لرزد....چه نافرمان شدند.......
من ناگریزم؛ باید برای آرامشم راهی شــــــوم
چشم هایم بسی زودتر از جسم و تنم راهی این پروازند
چشم هایم برفتند ؛ جسم من هنوز هم درگیر است
دست هایم یاریگر پایم شده!!!!.......خنده دار است
من ناگریزم ؛ باید برای آرامشم راهی شـــــــوم
همه جسم وتنم رفتند و مانده ز من ؛ تنها یک دل وامانده
نه ...............گویی دلم گلوگیر دل یار بمانده
چشم هایم برفتند ؛ دست و پایم برفتند
قلب من را چه کس تواند آورد؟؟؟؟؟؟
آه! من توان سفر ندارم.
سفر بی همسفر معنا ندارد........می شود؟؟؟؟؟
من ناگریزم ؛ ولی می مانم ؛ بی وفایی را تحمل می کنم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.