چهارشنبه ۱۶ آبان
تو شبیهه نوستالوژی غم انگیزی هستی شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ۰۳:۳۷ شماره ثبت ۱۶۸۱۴
بازدید : ۹۰۵ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
تو شبیهه نوستالوژی غم انگیزی هستی
که در هبوط خاطرات, ریزش میکند بر چشمانم /
آنقدر که اشک یخ میبندد -
بعد از وداعی غم انگیز , بر روی انگشتانم /
و با بار سفرت بار سفر بستم
اما انقدر دور شده بودی
که فقط ته مانده ی دارم از یادت به نورای افکارم /
بعد از تو
آبادیها را ترک /
به ویرانه ها عادت کردم /
و به هر دردی نه نگفتم
شاید دلت بسوزد
باز گردی به سراغم
آری...
ای آفتاب مهربانی
بعد از آنکه غرؤب کردی
خیلیها هوس طلوع کردند
اما عهد بستم ام
که بعد از تو کسی را به نگاهم نتابانم /
جزطلوعی نو از تو
که خوب میدانم ان هم بیهودگیست /
چرا که آخرین غروب تو .....
پس برای دیدارت به زیر زمین خواهم آمد .
به شوق دیداری نو از تو
نقد کردن آزاد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.