جمعه ۲ آذر
خودکشی انسان شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۱۷ شماره ثبت ۱۶۷۱۳
بازدید : ۱۱۶۱ | نظرات : ۱۱۱
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
چه مصیبت عظیمی
بوق ماشین
دود ماشین
انسان بدست خودش کشته شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.