جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه برونی (خودم)
آخرین اشعار ناب فاطمه برونی (خودم)
|
« انا لله و انا علیه راجعون »
میروم و شعرهایم غریب می شوند
یادتان باشد، واژه ها گناهی ندارند
لیک میدانم با تمام ِ بی گناهیشان همه را به دار می آویزید
اما به چه جرم ؟!
به جرم ِ فریاد شدن !؟
و یا زبان ِ دل شدن !؟
قبول ...
حرفی نیست
این آیین ِ شماست، ... آیین ِ پدرانتان، ... آیین ِ فرزندانتان
همه میدانند ...
" بی گناهی کم گناهی نیست در آیین عشق "
پس بی خیال ِ محشر
امضا بزن پای حکم ِ اعدام
به قول ِ شما:
" واژه از یغما گری بر دار آویزان شده "
باشه ، اما ...
" واژه از بی یاوری بر دار آویزان شده
گرگ با یغماگری ها بر جهان حاکم شده "
ما که رفتیم ....
تو هم زودتر واژه ها را گردن بزن، ...
مبادا رسوایت کنند !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.