جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه برونی (خودم)
آخرین اشعار ناب فاطمه برونی (خودم)
|
امشب از جانِ غزل خون می چکد
خون که نه ، از سقف باران می چکد
نه ، ببخشید حالِ دل ابری شده
" تو " بگو...، جانم دگرگون می چکد؟
اَه ، باز هم سایۀ ابر سیاه
پس بگو ، از آسمان خون می چکد !
وای ، باز دیوانه شاعر می شود
واژه از دارالمجانین می چکد !
شعر لیلی می شود
باز مجنون می چکد
عشق حاکم می شود
"لیلی مجنون" می چکد
دل هوسران می شود
آه ، ایمان می چکد
سیب ممنوع می شود
ای داد!،... شیطان می چکد
چشم گریان می شود...
راستی...، از بیت ازمان می چکد؟
شاعر دیوانه بس کن شعر خویش
"عشق از عقلِ مجانین می چکد !"
________
پاییز 1388
_____________________
لطفا اشکالاتم رو گوشزد کنید
سپاس ♥
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.