شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
پرنده بازبه خانه برگشته
خواب می بیند
کوچِ اتاق خالیِ
بی رویارا...
بانام خانوادگی نفسهای تو
می رقصاند
شناسنامه ام را.
.............................
آرزونوشت:نقد بلامانع است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.