جمعه ۲ آذر
تولد یک پروانه... شعری از فرزاد بهارا
از دفتر سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۱۶ شماره ثبت ۱۶۶۵۷
بازدید : ۱۰۲۶ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب فرزاد بهارا
|
می نوشتم!
دریا...
آسمان
دل
.
.
.
دل به دریا سپرد آسمانت
هر پرنده به نامت به پرواز
واژه واژه کلامم به نامت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.