پنجشنبه ۱ آذر
فانوس(بداهه).......... شعری از فرزاد بهارا
از دفتر سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۲۵ شماره ثبت ۱۶۳۷۲
بازدید : ۸۷۴ | نظرات : ۶۶
|
آخرین اشعار ناب فرزاد بهارا
|
تقدیم به فانوس:یاورِ همیشه مومن
هوا/ گرگُ میشه و...
قلم شده یه تیشه و...
آدمایِ بی ریشه و جدی نگیر که...
هر
دست
زَنگیِ مارُ نیشه و...
بخند
که بازیُ ما بردیمُ...
حریف...
پشتِ واژه کیشه و...
ماه...
پشتِ ابر...
نمی مونه پس...
نفسُ بکُن حبسُ...
فریاد بکش حرفایِ نگفته و...
مثِ همیشه.
بخند به تیشه و...
یادمون بده که ترس...
نکشه نفس.
که فانوس...
همه جا هست...
چراغِ راهِ عاقلُ و مسته
داداااش...
نباشی خسته.
............................................................
نقد با:علی افشاری(فانوس)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.