پنجشنبه ۱ آذر
تک بیتی(بداهه) شعری از فرزاد بهارا
از دفتر سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۵۱ شماره ثبت ۱۵۶۹۹
بازدید : ۱۲۹۷ | نظرات : ۱۱۷
|
آخرین اشعار ناب فرزاد بهارا
|
تک بیتی(بداهه):فرزاد بهارا
ولگردیِ صادق میان واژه های درد
از بوفِ کور تا های و هوی آن سگِ ولگرد
.............................................................
قبلا عاشقِ خدا بودم
قَلبَن عاشق شما حالا...
.............................................................
زنی تا روسری را رویِ بندِ رَخت می آویخت
هزار نقاش را مهمان موجِ گیسویش می کرد
..............................................................
تو منهای تمامِ عالمِ هستی یعنی که...
طناب دار ضرب در عالمِ پستی یعنی که...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.