جمعه ۲۵ آبان
بیماری و درمانم شعری از نادر اقبال
از دفتر ابتدا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۴۵ شماره ثبت ۱۶۶۳۱
بازدید : ۸۱۳ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب نادر اقبال
|
ای خوبتر از جانم،بیماری و درمانم
آن قطره بارانم،اندیشه ی آسانم
امید به دهقانم،نیروی به طوفانم
در هجر پریشانم،صد چاک گریبانم
این است گرفتاری،بسیار گران باری
طوطی خوش الحانم،هم مرغ غزلخوانم
دل سیل خروشانم،آغاز به ایمانم
بی ابر بهارانم،سر موی پریشانم
لب بر سر پیمانم،جان سیل خروشانم
برما نظری داری،خواهیم به هوشیاری
پا بنده ی فرمانم،تنها به بیابانم
دل در ره جانانم،در خنده چو مستانم
از کرده پشیمانم،اشکی است به مژگانم
با عشق خرامانم،تن نیست به فرمانم
ارزم به مقداری،خواهی به گلت خاری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.