جمعه ۲ آذر
دل هیچ کس را نلرزانیم شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۴۴ شماره ثبت ۱۶۵۴۱
بازدید : ۱۳۳۲ | نظرات : ۹۹
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
برای پراندن پرنده از بام
نیازی به سنگ نیست
دلش که بلرزد کافی ست
اوقات ما
همیشه خوش نیست
بیایید دل هیچ کس را نلرزانیم.
***دوستان لطفا نظر بدهند: کلمه بیایید درست است یا بیاییم؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.