پنجشنبه ۱ آذر
رویای ِ سبز شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۵۴ شماره ثبت ۱۶۵۳۱
بازدید : ۱۰۱۶ | نظرات : ۱۳۵
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
درد ... ؛
در چشم ِ تو پنهان شده است
باز کن ؛ گره از ساق ِ دلت
تا بپیچد عطر ِ این حادثه در گیسو
رُستن از ساز ِ خزان
و بی برگی ِ سپیداران
می برمت ؛
یک دم ، به محراب ِ خیال
تا ببینی ...
که در کلکش ، هزار افسانه پیداست
به ترنم ِ یک شعر بارانی ؛
در امتداد ِ زمزمه برگ و باد
همراه با رنگین کمان ...
به رویای ِ سبز ِ پریدن ؛
سوار بر توسن ِ رهوار
نرم و سبکبال ...
بگذار تا اسبها
پلک نزنند یک دم در جاده تقدیر
تو ؛ من ؛ ما .... می توانیم
می دانستی؟
من کویرم ...
دل به سودای ِ شقایق دارم
گوش ، به صدای ِ خنده خورشید
چشم به دمیدگی ِ سبزه و ریاحین
تا بخندم ؛
به رسوایی این جنگل
که نمانده ، جز ظهیر ِجغد شوم
بر قامت هر بید ِ مجنون
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.