شنبه ۳ آذر
بینوایان شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴ شماره ثبت ۱۶۳۸۹
بازدید : ۱۰۴۳ | نظرات : ۱۲۴
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
ببخشید
با ارز معذرت،
جیبم تورم پیدا کرده.
دستم به دهن نمی رسد
چه برسد به سینه!
دکتر جوابم کرده،
بی زحمت به حال این عاجز بینوا
ویکتور هوگو را کمک کنید!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.