شنبه ۳ آذر
باند شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۱۷ شماره ثبت ۱۶۲۸۴
بازدید : ۱۵۱۳ | نظرات : ۱۶۶
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
مثل قورباغه
فالش ابوعطا می خواندم
تا تف سر بالا نباشم!
فکر می کردم
مشکل از باند باشد
نه پارتی دم کلفت!
وصله های کلامم را
پینه دوزی نت بندی کرد
و این چنین بود که
نخواسته شاعر شدم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.