جمعه ۲ آذر
عکس آبنبات شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۰۸ شماره ثبت ۱۶۱۸۱
بازدید : ۹۴۹ | نظرات : ۱۳۱
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
عکس یک آبنبات کشید
کودکی
که دوست داشت
برای دوستش کادو ببرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.