شنبه ۳ آذر
فردا شعری از داریوش خطیر
از دفتر آویشن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ ۰۶:۵۳ شماره ثبت ۱۶۱۵۰
بازدید : ۸۰۲ | نظرات : ۶۰
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
در بیشه های غرق وحشت
و چنبره های سکوت
بیداری صبح را
انتظار می کشیم
تا
دیدار رود عشق
از یادمان نرود
.
.
در مرز آب و خاک
می شماریم
دختران را در آتش
زنان غرق را در مرداب
کودکان را در اوهام
و باز به انتظار می نشینیم
برای قسم
و تهی دستی شب
.
زنان
هراسناک از فردا
با الماس های خاموش
و آرایه های بدلی
مویه می کنند
برای روزهای نیامده
و نوروزهای بی غروب
.
.
تاب آوردیم
و می آوریم
حضور مارهای لغزنده تکرار
و سیب های فریب را
به امید رهایی
وقتی زل روز
امیدش به شب است
.
نیلوفر با مرداب
مرگ را به ارمغان رود می برد
برای بیشه های پرغرور
و باز
انتظار می کشیم
برای فردا
و به تماشا نشستن پیری آتش
و سکوت نخلستان
وقتی همه چاه ها خاموش اند
در بی حرفی برگ ها
و تنهایی های شمشیر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.