جمعه ۲ آذر
می توانی تو شبی راهی رویا بشوی( الهام گرفته از غزل زیبای مهدی فرجی ) شعری از مرجان جلال موسوی
از دفتر سایه های شب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۴۳ شماره ثبت ۱۶۱۴۱
بازدید : ۷۰۹ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر مرجان جلال موسوی
آخرین اشعار ناب مرجان جلال موسوی
|
می توانی تو شبی راهی رویا بشوی
همرهِ خواب من و قصه ی فردا بشوی
ساده از بازیِ امروزِ دلم در بروی
بشوم غرقِ سوال و تو معما بشوی
ای که از تیرِ نگاهت شده ام سرگشته
تو خودت خواسته بودی همه دنیا بشوی
یوسفی جان دلم وای زِ پیراهنِ عشق
نروی باز به جایی و مبادا بشوی
من و تو مثلِ دو قطره نم نمِ باریدن
من شدم راهی مرداب تا تو دریا بشوی
مرجان تیر 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.