شنبه ۳ آذر
باور نمی کنم شعری از صادق حسینی
از دفتر در آغوش دریا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۲۶ شماره ثبت ۱۵۹۴۷
بازدید : ۶۵۰ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب صادق حسینی
|
باور نمی کنم که دلت مال من شود
غیر از خراب و خسته شدن حال من شود
فردا که روح عاشق عزلت نشین تو
بی همزبان چو روح سبکبال من شود
کاری مکن که فاصله را بیشتر کنی
تا غم حریف هر شب جنجال من شود
امشب سراغ خواجه ی شیراز می روم
شاید گرفت و آمدنت فال من شود
باور مکن از اینکه به من تن نمی دهی
واماندن و شکستنت آمال من شود
بانو! مرا رها کن و بگذر از عشق من
ترسم که روزگار تو پامال من شود
دنیا تو را برای کسی دیگر آفرید
باشد که بعد از این چه کسی مال من شود...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.