يکشنبه ۴ آذر
از جمع ها تفریقم نکن... شعری از مرجان جلال موسوی
از دفتر سایه های شب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۵۱ شماره ثبت ۱۵۸۷۰
بازدید : ۸۴۱ | نظرات : ۱۳۵
|
دفاتر شعر مرجان جلال موسوی
آخرین اشعار ناب مرجان جلال موسوی
|
از جمع ها تفریقم نکن
با اکثریت آراء آمده ام
و پای عقوبتش نشسته
سرگردانِ واژه ی ظریفِ وجودم نباش
من سالهاست زیر سایه ی آوارت
قد کشیده ام
سروی بلند بالا
چون سبزی سبزاران سرزمینم
نشاء حقیقتی از نسل تو
تا رشد بارِ منفی
در تفریقِ وجود
اکنون
تا زیرِ صفر
یخ بسته،سرد
تاوان هزارن امضاء بی نشانم
من تا تو سالهاست
با هم در بستر
سر به سر
همسر
جنگیدیم
و پایانِ داستان
تراژدی جنگ و صلحی
تمام نشدنی ست...
مرجان/ خرداد 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.