شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مریم رئیسی اردلی
آخرین اشعار ناب مریم رئیسی اردلی
|
مثل باد...
عاشقانه هایم را
ورق میزنی
و من گیج میشوم
میان کلمات
احساسم را گم میکنم
به لکنت می افتم
تردید میکنی ...
شاید الان
به باغ همسایه می وزی
کاش مثل درخت
پای اشکهایم ریشه میکردی...
1392/2/27
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.