جمعه ۲ آذر
لاک پشت شعری از فرزاد بهارا
از دفتر سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۰۷ شماره ثبت ۱۵۵۴۷
بازدید : ۸۷۴ | نظرات : ۱۰۶
|
آخرین اشعار ناب فرزاد بهارا
|
که لاک پشت...
به پشت
افتاد.
و کبریتِ فاجعه
نِیزارِ نسل ها را...
به آه نامه هایِ آخرِ شاهنامه کشاند.
حالا چایِ تازه دَمِ شمال
پشتِ غربِ نسکافه...
سیگارِ مشرقی می کشد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.