پنجشنبه ۱ آذر
بُغض شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ۰۶:۴۷ شماره ثبت ۱۵۴۹۷
بازدید : ۱۱۳۱ | نظرات : ۲۱۹
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
بُغضی گم شده ؛
بر گوشوار ِ مروارید ِ شبنم
که نسیم آویخت
به گوش ِ گل ِ مریم
سایه دارد ؛
بر آیینه باور ِ نخلی تناور
در ذکر ِ خلسه آور ِ
همزبانی ِ پروانه و شمعدانی
و شور ِ گلبانگ ِ
خطبه بی تابی
بر منبر ِ
طعم ِ آزادگی
پ . ن
=======
آسمان ،
یک امشب را تو ببار...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.