جمعه ۲ آذر
2......................... شعری از فرزاد بهارا
از دفتر سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۰۳ شماره ثبت ۱۵۴۳۶
بازدید : ۱۲۱۱ | نظرات : ۶۶
|
آخرین اشعار ناب فرزاد بهارا
|
تابِ صخره
بی تابیِ قلم را
زانو می زند.
.................................................
ذهنِ کال
به رقصِ بی آبِ ماهی
نمی رسد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.