جمعه ۲ آذر
بی خواب شد اندیشه ای که ز توگذشت شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ۲۳:۳۷ شماره ثبت ۱۵۳۷۰
بازدید : ۷۶۲ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
شب که از راه رسید
از الوچهای زندگی دلی سیر چید
بر لب دریاچه معرفت
نوازشی بر اقاقیای نگران کشید
چشمکی ز دیدگان پریشان ، مهتاب خرید
بر دیده نهادو
سیبی ز شاخه عشق یواشکی, رسید .
بی خواب شد اندیشه ای که ز توگذشت و ،
به شکل کلمه مغز را گزید
تمام شب , ستاره بر زولفانش شانه بود
عاقبت تردید را دریدو
لبانش را بوسید
لطیفترین لمس محبت شهابی بود
آمدو قلب زه نو تپید
تن به روح سپرده شدو
شب به صبح رسید.
و بعد
اتفاق را ب شکل پورته ای
در خیالش به یادگار کشید.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.