جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
پرم از چشمهایت
که خوابم را قدم می زند و
تا آسمان فاصله می افتد
تا شب
ستاره ببارد
از باران نگاهت
ومن
دوباره خوابم را با بیداری هایت قسمت کنم
حالا سهم من هر قدرکه باشد
مهم نیست
مهم
چشمان توست که در من راه می روند و
هی
تماشایت می کنم
چه در خواب
چه در بیداری .
من تمام شب هایت را بوسیده ام .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.