جمعه ۲ آذر
تکرار و تکرارِ همان دلبستگی... شعری از مرجان جلال موسوی
از دفتر سایه های شب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۴۵ شماره ثبت ۱۵۲۵۸
بازدید : ۶۵۶ | نظرات : ۷۲
|
دفاتر شعر مرجان جلال موسوی
آخرین اشعار ناب مرجان جلال موسوی
|
گاه گاهی
خسته از تکرارِ این دلتنگی ام
می نشینم
تا که از یادم رود
آنچه در من بوده و در زندگی
تیک تاکِ ساعتِ دیواری و
خالیِ فنجانِ چای و نصفه ی یک حبه قند
باقی آن طعمِ گس
در ذهنِ من
چشم هایم بسته
اما من درونِ قلبِ خود
هق هق تلخِ تمنای نگاهِ خسته ات
با دو رنگِ قهوه ایی پر زِمهر
در دلم آوایِ سردِ حسرتِ دیدارِ تو
مانده و من در سکوتِ مبهمِ این لحظه ها
تلخی طعمِ گسِ باقی آن دلبستگی
حسرتِ دیدارِ آن برقِ نگاه
وای از این زندگی
تکرار و تکرارِ
همان
دلبستگی...
مرجان 85
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.