يکشنبه ۴ آذر
مست چشمان تو شعری از دلارا
از دفتر قلب گمشده نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۰۷ شماره ثبت ۱۵۲۴۹
بازدید : ۱۱۹۴ | نظرات : ۶۷
|
|
مست چشمان تو ، دل خانه را ویرانه کرد
عشق بی سرپایت ، خانه را میخانه کرد
از هوایت تا سحر ، مستی و دیوانگی
در به در،کوچه به کوچه،مرا آواره کرد
شمع سوزان نگاهت نیمه شب
این من دیوانه را پروانه کرد
آشنا بود صدایت ، ای دوست
با سلامی مرا بیرون از این غم خانه کرد
عقل از سر من ، دست به دستت دور شد
جام یادت دم به دم ، حال مرا مستانه کرد
دست من به قلم خوی گرفت
شعر وصف نگاه تو مرا آوازه کرد
نقش و تصویر و نگار رخ تو مثل سراب
تشنه مرا ، بر سر هرچشمه رسوایم کرد
باز شد قصه ی عشقی آغاز ، جان نیمه شد و حالم زار
بی خبرماند از راز عاشقش ، آنکه رفت و ،مرا بیمار کرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.