پنجشنبه ۱ آذر
تابستان / برهنگی ِ اشک شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۳۲ شماره ثبت ۱۵۱۳۱
بازدید : ۹۶۰ | نظرات : ۲۱۸
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
1-
تابستان ؛
تاب ِ دلی
که ستانده ،
نفسم را
خسته ام …
می خوابم !
تا شکافتن پیله ام
پنجره را ببند
********************
2-
بغض ِ سکوت ؛
شکست
تا سقف ِ آسمان
بال ِ پرستو ؛
خیس شد
از برهنگی ِ اشک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.