جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
چشمانم
مثل تارمویی آواره
برشانه ی دریا نشست
و
قلبم
درخوشبختی ساحل
آوارکرد.
صخره ها
دلتنگی ام راچانه می زدند
و
ساحل
ذره ذره
عطش مرا
می بلعید
می خواستم بیگانگی ام را احساس کنم
کودکی
از افق غربتم درخشید
وگردنبندی از بهارنارنج
برگردنم افتاد
انوقت
درخوشبختی ساحل
قدکشیدم .
___________________
مریم شجاعی -گیلان - کلاچای- اردیبهشت71
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.