مرغ ِ دل ِ من روز و شب، با عشق تو پر مي زند
تا بي قرارت مي شود ، دل را به دفــــــــتر مي زند
در شهر مــــــــلاي دعا ، كي سِحر و جادو مي شوم
تعويذ عشقت بر دلم ، باز حــــــــــــــرف آخر مي زند
در وادي عشق و جــــــــــــنون با ساز يك رنگي خوشم
فعل جدائي خواند ت ،، بر سيــــــــــــــــــنه آذر مي زند
زنجير گيسوي تـــــــــــــــــرا ، بر دست و پايم بسته ام
نگشايم از بند جــــــــنون ، دل سيم آخر مي زند !!!!
با تو قــــــــــــــــــــناري سالها ، من همكلاسي بوده ام
ديدي معلم گفتمان : دل حرف آخـــــــــــــــر مي زند !!
قانون عشق و معــــــــــــرفت ، فرهاد با ناخن نوشت
شيرين كجائي بيني اش ، فرهـــــــــــاد پر پر مي زند
زيباترين تفسير عشق ، ليلي و مجنون بود و بـــــــــس
اين عشق، كــــــي با عشق ما ،، ساز برابر مي زند
وجدان كه ميرد ، شـــــــــيردل ، عشق ِ كذائي گل كند
آنجا خدا چش بسته بر ما ، مُهر كافــــــــر مي زند