يکشنبه ۴ آذر
حادثه شعری از دلارا
از دفتر قلب گمشده نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ۰۰:۵۰ شماره ثبت ۱۴۷۶۳
بازدید : ۷۰۸ | نظرات : ۴۵
|
|
حادثه از من گذشت اشک در قلبم نشست
پای به پای دل من ارزو هایم شکست
کشتی زندگی ام آرام در گل ها نشست
عاقبت عشق یا هوس از من و قلبم گذشت
آخرش دنیای من از تو و یادتو جست
خالی از احساس شدم پرم از بی رحمی
شدم همرنگ خودت شده قلبم سنگی
آرام شد توفانی که به پایش کردی
آخر راه غم است خسته ام از دلتنگی
*******************************
بیهوده به برگهایت نناز تو به پاییز باختی
سایه ات را سرپناهش کردی ریشه هایت را برید!!
زمستان در راه هست هیزم اش هم میشوی
اما تو هنوز چشم به راهش هستی .......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.