جمعه ۲۵ آبان
چطوری آروم بگیرم ! شعری از مهرشاد احمدی
از دفتر دلتنگی ها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۵۹ شماره ثبت ۱۴۶۲۰
بازدید : ۶۲۷ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب مهرشاد احمدی
|
وقتی که دستای من به باد سفارش میکنه
آروم آروم میاد ُ موتو نوازش میکنه
وقتی از دور صورتت مثل یه ماه پیدا میشه
هم زمین هم آسمون تورو ستایش میکنه
من فقط تورو میخوام چطوری آروم بگیرم
من فقط تورو میخوام چطوری آروم بگیرم
وقتی شب فقط میاد برای تو
خورشید میخواد بتابه در هوای تو
وقتی هر ستاره به عشق تو چشمک میزنه
ماه همیشه آرزوشه برسه به پای تو
من فقط تورو میخوام چطوری آروم بگیرم
من فقط تورو میخوام چطوری آروم بگیرم
وقتی که چشمای تو بازم پر راز میشه
حس خواستن تو وجودم با تو آغاز میشه
وقتی عطر تن تو پر میشه توی خونه
واسه لمس تن تو تنم هوس باز میشه
من فقط تورو میخوام چطوری آروم بگیرم
من فقط تورو میخوام چطوری آروم بگیرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.