يکشنبه ۴ آذر
سجده / وتو شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ۰۲:۴۲ شماره ثبت ۱۴۵۵۱
بازدید : ۱۵۴۶ | نظرات : ۲۴۳
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
1- سجده
=======
همه در سجده ...
من ؛ بر تو
تو ؛ بر او
او ؛ بر دیگری
و
چه مستانه می خندد
- او –
بر " ما "
.
که
سجده ؛
همان
" سر ِ "
" جدا شده "
از " دنیای "
" هوا و هوس " است
2- وتو
=======
سوخت شد ...
تمامیت ِ من
عمری ،
در تطابق ِ
- بودن - یا - نبودن –
کشاکش ِ
- منیت - یا - آزادگی –
مرا وِتو کنید
و
خلاص
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.