شنبه ۲۶ آبان
الغای سیاهی شعری از لیلی
از دفتر فصل کال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ۰۷:۵۳ شماره ثبت ۱۴۴۹۸
بازدید : ۹۰۸ | نظرات : ۸۷
|
|
سایه هامان، زخمی اند!
امشب تا سپیده دمان
شعرهایی سپید
با کتان می سرایم .
================
پی نوشت :
این سروده ها پی نوشت ندارند!.
لیلای...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.