جمعه ۲ آذر
2 شعری از بهار امیدی
از دفتر شعرناب نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۲۱ شماره ثبت ۱۴۴۶۷
بازدید : ۲۳۴۵ | نظرات : ۱۰۱
|
آخرین اشعار ناب بهار امیدی
|
دستها توي جيب پالتو
پاركهاي شهر را قدم زدن
هق هق شديد ميان بيكسي
فکرهای خط خطی...
حق انحصار بوسه ات
به روي من !
بغض نيمه خورده ام
بوق خنده دار يك موتور
جنگ تن به تن ميان عابران
سرخي لبات روي استكان چاي
حصر دستهاي تو
براي فتح من
حصر صورتت به رنگ ماهتاب
من ،هجوم خاطرات لعنتي
دست هات توی دست ديگري
سركشيدن از شراب چشمهات
رگ زدن ميان وان آب
دست او روي گونه ات
مستي اش ميان دستهات
غرق بوسه ات كند تمام شب
واي اي خدا
خدا...
خدا...
سهم من ميان تخت ديگريست!؟
پس عدالتت كجاست؟
رج به رج تو را
رگ به رگ مرا
خون من ميان وان آب
خون تو روي تخت
فتح تو به دست او
فتح من به دست مرگ
بهار اميدي(م.خ)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.