جمعه ۲ آذر
قدیسه شعری از بهار امیدی
از دفتر شعرناب نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۰۹ شماره ثبت ۱۴۴۱۶
بازدید : ۱۵۵۸ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب بهار امیدی
|
شبيه قديسه ها شده اي
يادت نيست
همخوابگي با شيطان را
اينكه لباس شرع بپوشي
چيزي از مصايب ما نميكاهد
ما خيلي وقت است عزادار خداييم
بهار اميدي(م.خ)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.