جمعه ۲ آذر
سوال آخر شعری از ابراهیم سبحانی
از دفتر رقص شعله نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ۲۳:۳۳ شماره ثبت ۱۴۳۸۴
بازدید : ۶۳۱ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم سبحانی
|
سوال آخر
یک هوا ، داری هوایم ،تا که اسبم هی کنم؟
لوکِ کف کرده دهانِ درد را من پی کنم
سر به سایم آسمان و بی هراس و دلهره
صد شکوفه از بهارت ،یکسره در دی کنم
ساعتی بودی،نشستی،گپ زدی اما گذشت
کاش می شد بودنت را رسم پی در پی کنم
کی پیامت می رسد تا در سکوت چشم ولب
هفت نای زندگی را جملگی در نی کنم
کاش هم عطارِ لطفت می نمود من را کمک
تا که راه هفت شهر عاشقی را طی کنم
هی غرل گویم و تو جاری شوی در ذوق تن
زیر لب گاهی ترنم وگهی هی هی کنم
کاش می دادی جواب ِ این سوال آخرم
زندگی را بی تو جانم من چگونه کی کنم؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.