جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
عاشق که می شوی نیستم
عاشق که می شوم نیستی
واین یعنی
هستم و
عاشق نمی شوی
هستی و
عاشق نمی شوم
واینها یعنی
هست ونیستم تویی.
حالا دوستم داشته باش
تا چشمانم را به پابوست بفرستم و
در امتداد واژه های مقدس
عبادتگاهی بسازم
روبروی دستانت
که تا آسمان برپاست
آرزوهایم مستجاب شوند .
عاشق که می شوی
هستی
عاشق که می شوم
هستم
عاشق که می شویم
نیستیم
واین یعنی
هست ونیستم تویی.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.