جمعه ۲ آذر
دکترای متلک شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۲۳ شماره ثبت ۱۴۳۱۵
بازدید : ۸۰۰ | نظرات : ۸۴
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
جیبم را معاینه کردم،
تا عارضه بی پولیش کشف شود.
مدتی هست که افسردگی مزمن دارد.
بعد از تزریقِ به موقع
اعتبار، به جریان زندگی بازگشت!
از خوشحالی بالهایم را کرایه دادم،
تا صبح دولتم، دَم بکشد!
دکترای پرتاب مَتلک را گرفتم.
علاجِ کار، بیخَش پیدا شد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.