شنبه ۲۶ آبان
یک فنجان شعر شعری از لیلی
از دفتر فصل کال نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ۱۵:۳۸ شماره ثبت ۱۴۳۱۳
بازدید : ۷۹۵ | نظرات : ۴۱
|
|
نیشکرها قهوه ی مرا
شیرین نمی کنند!
وقتی در فنجان چشم هایت
شوکران ریخته ای...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.